Obsah

Ďeň otvorených dverí 4.2.2025

Typ: ostatné
Ďeň otvorených dverí 4.2.2025 1 DOD 4.2.2025

Milí rodičia deviatakov, milí deviataci!

 

Stojí pred Vami neľahká úloha, vrcholí čas, kedy sa máte rozhodnúť pre študijný alebo učebný odbor, ktorý profesijne ovplyvní Váš život, ako i pre školu, ktorá Vám kvalitnú prípravu na Vami vybraný odbor zabezpečí.

Ponúkame Vám učebné a študijné odbory stavebného, gastro, beauty ako i ekonomického zamerania. Vašu pozornosť chceme upriamiť i na nový študijný odbor Ochrana osôb a majetku, ktorý bol veľmi úspešne zaradený medzi študijné odbory ponúkané našou školou.

Uchádzači o štúdium na našej škole si môžu vybrať z odborov, ktoré sú nielen uplatniteľné, ale aj žiadané na trhu práce. Žiaci absolvovaním jednotlivých odborov získajú výučný list, resp. maturitné vysvedčenie a majú možnosť pokračovať v štúdiu na vysokej škole. 

Mnohí naši absolventi úspešne podnikajú vo vlastných firmách a prevádzkach. Certifikáty, ktoré žiaci môžu získať počas štúdia im umožnia lepšie uplatnenie v konkurencii na trhu práce.

Nie vždy výber študijného alebo učebného odboru naplní Vaše predstavy – spoločne nájdeme cestu na zmenu – medzi našimi odbormi si určite vyberiete.

Nesľubujeme, že štúdium na našej škole nie je náročné, práve naopak, naši kvalifikovaní a skúsení pedagogickí zamestnanci, spolu s firmami zapojenými v duálnom systéme,  majú záujem pripraviť absolventov, ktorí získajú kvalitné vzdelanie a budú pripravení po všetkých stránkach na trh práce a úspešne sa zaradia do profesijného a spoločenského života.

Nezabudnite, že do 20.2.2025 musíte odovzdať prihlášku na ZŠ. Preto neváhajte a príďte nás navštíviť dňa 4.2.2025 od 8:00 do 15:00 hod. na SOŠ OaŠ v Trnave. Pripravili sme pre Vás DOD, na ktorý Vás srdečne pozývame. Radi Vás privítame a pomôžeme Vám s výberom školy.

Budťe aj Vy súčasťou kolektívu, ktorý úspešne napreduje a staňte sa hrdým absolventom našej školy.

 

S úctou   PaedDr. Darina Šulková, riaditeľka školy


Vytvorené: 17. 1. 2025
Posledná aktualizácia: 17. 1. 2025 15:32
Autor: